Kwaliteit en Kwaliteitsbewaking




Kwaliteit en kwaliteitsbewaking



Geluk voor toekomst werkt met gekwalificeerde, ervaren hulpverleners, in de toekomst zal een gedragsdeskundige aansluiten.

Deze zullen regelmatig scholing gaan volgen.

Wij zijn op de hoogte van alle 15 kwaliteitseisen volgens de richtlijnen van het IGJ,

De komende maanden wordt dit uitgewerkt zodat wij hieraan zullen voldoen.


Het wooninitiatief moet aan bepaalde kwaliteitseisen voldoen. Hiervoor zullen wij  in de toekomst een kwaliteitsbureau inschakelen, dat jaarlijks zorg draagt voor toetsing van deze eisen. Bewaking van de kwaliteit van zorg en ondersteuning en het blijven zoeken naar mogelijkheden ter verbetering hiervan zien wij als belangrijke taak.

Mede door een goede samenwerking en open communicatie met de Gemeente, ouders/vertegenwoordiger en andere betrokkenen, willen wij streven naar een optimale kwaliteit van dienstverlening.

We werken inmiddels samen met verschillende bekende zorginstellingen, zowel voor ambulant als korte time-outs/klinische opnames wanneer dit nodig is.



WKKGZ


Voor iedereen die zorg krijgt, is er ook een onafhankelijke klachten- en geschillenregeling.

Geluk voor Toekomst B.V. is aangesloten bij de klachtencommissie Klachtenportaal Zorg, info@klachtenportaalzorg.nl


BKVZ

Geluk voor Toekomst is aangesloten bij Branchevereniging Kleinschalige zorg.

BVKZ creëert de ruimte voor kleinschalige zorgaanbieders om op professionele wijze inhoud te geven aan innovatie en ondernemerschap.

BVKZ is  samenwerkingspartner in kleinschalige zorg.




Share by: